شیدایی

عشق را در چشم

تو روزی تلاوت می کنم

با همه احساس

خود را با تو قسمت می کنم 
مرز بی پايان مهرت را

به من بخشيده ای 
در جوابت:

هر چه دارم من فدايت می کنم


نور چشمت را

 

چراغ شام تارم کرده ای


من وجودم را

 

هميشه فرش راهت می کنم

ای تجلی گاه

هر چه خوبی و مهر و صفا


عاقبت مانند اشعار فريدون

 

ناب نابت می کنم


بر خرابات وجودم زندگی بخشيده ای


تا نفس دارم

 

هميشه

 

شاد شادت می کنم


همچو سروی گشته ای

 

تا خم نگردد قامتم


من

 

صداقت را هميشه سرپناهت می کنم.......

 

yasamin/f



نظرات شما عزیزان:

الهه... کاغذ مچاله
ساعت20:31---1 شهريور 1392
سلام یاسمین خانم وبتون خیلی زیباست . قالب زیبایی گذاشتی . خوشحال میشم به منم سری بزنی


وروجک
ساعت0:15---26 مرداد 1392
خیلی قشنگ بود خیلی حال کردم خوشحال میشم یه سری به من بزنی اگه موافقی تبادل لینک کنیمwww.vooroojak2013.loxblog.com




mahdie khanoom
ساعت10:32---25 مرداد 1392
دیـــــــگر



استــفــاده نمی کنــم



از میــم مالکــیـــت !!!



شــب به خير......
"عزيزش"


mahdie khanoom
ساعت11:46---24 مرداد 1392
رفیـــــــــق......
معامـــــــله فسخ شد!
درقبال دنیا…

یک تار”مویت” رامی خواستند…!
ندادمـــــ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, | 1:57 | yasamin | |

www . night Skin . ir